reklama

Stotožnenie

báseň, ktorá ani náhodou nevznikla náhodou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pokropil som obálku

Svojou slzou

Vložil do nej list

Navlhčil som aj známku

Svojou slzou

Raz muselo to prísť

Na pošte

Chcú po mne

Adresu a smerové číslo

No ja ako

Zbavený zmyslov

Posielam prázdny list

Namiesto adresy

Kropím ho

Svojou krvou

A vravím si

Raz muselo to prísť

A dážď cíti

Stotožnenie

A vŕba cíti

Stotožnenie

A bolesť cíti

Stotožnenie

So mnou

Možno práve ty

Budeš prvou

Kto dostane list

Sĺz

krvi

a splácania dlhov  

A budeš cítiť

stotožnenie

René Medzihradský

René Medzihradský

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... a to som ja Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu