reklama

Si len sen

sny, ktoré sú založené na realite....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Videl som prvého motýľa

V túto jar

Bola to tak dlhá chvíľa

Otváram snár

S vedomím, že to nie je

Po prvýkrát

Hľadám Ťa tam

Vstávam do zelených rán

Bez veľkých očakávaní

Listujem v knihách bez strán

V kronikách snení

Vidím Ťa tancovať pri rieke

Vidím Ťa smiať sa len tak

bez príčiny

vidím Ťa ako modeluješ

z mokrej hliny
moju tvár

Nikto nevie presne kto som

ani Ty, a pritom

Ťa hladím v spánku

a sledujem

ako ideš za úsvitom

prvým ranným autobusom

ktorý nemá presnú trasu

René Medzihradský

René Medzihradský

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... a to som ja Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu