reklama

V 39

Preplnený autobus vie byť niekedy aj námetom na báseň...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V 39 sa duše stretávajúOsud k osudu si sadáVšetci tak blízkoTelo pri teleMoja myseľ v tejto TlačeniciJe na hraniciŠialenstvaV 39Ten uzavretý priestorTá škatuľa sŕdcToľko opustených Toľko zaľúbenýchA stále inýchV pohybeV autobuse číslo 39 Deň čo deň prebiehaTransport osudova každým zastavením Vytvára sa nový svetA nové tváreV 39 pulzuje životNa hraneDopravných predpisovĽudia prichádzajúĽudia odchádzajúA stále to musí jedenRiadiťBol som tam aj ja Patril som tamA bola si tam aj tyBlízko mňa stálTvoj úsmev vzdialenýA šofér trúbi, dvere zatváraMožno sa už nikdyNaše oči nestretnúV 39Sme aspoň raz maliSpoločný smerA ja ďalej každý deňCestujem sám Preplnenou 39

René Medzihradský

René Medzihradský

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... a to som ja Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu